Är jag lite udda ?

Imorse vaknade man upp och såg sig själv i spegeln, då va man brunett. Men ibland måste man förändras, speciellt denna trista tid. Då blir håret mörkt, och man tar nya friska tag. Love it! Jag börjar längta till vintern, är jag störd? Vill ta fram min mysiga vinterjacka, som det dock är sista året för detta år. Sen blir det till att köpa en ny. Mössa, halsduk och gosiga vantar. Varm o´boy med vispgrädde, duntäcke och massa filmtittande.

Men nu är det bara regnigt ute och det blir en trevlig kväll med lite flickor. Vin drickande och så ska vi köra twister, sen kolla på någon film. Imorgon blir det utgång, vi e några som behöver muntras upp lite grann.

Dags att ta tag i denna dag och göra någt vettigt utav den, kanske äte frukost/lunch ?

Love

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja lite cp är du. men you look hot i brunt.

Postat av: Maria

Hahah, men det står jag för. Man är väl inte lika rolig om man är som alla andra (A) Puss

2008-08-06 @ 00:23:49
URL: http://mariadarling.blogg.se/
Postat av: trine

detä r lugnt, jag längtar också asmkt till vintern. iofs, jag äro ckså lite cp. gör inget.

2008-08-06 @ 14:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback