Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.. lev med det

Ja inte vet jag om jag har gjort rätt eller om jag har gjort helt fel. Men som det känns nu så har jag gjort så mycket rätt. Men någonstans inom mig så säger något att jag gjort fel. Men jag ska bara stå på mig. För varför vänta på något som man antagligen aldrig kommer att få ?

Kvällen har vart bra, jag och Alex åkte ut till skanssundet och satte oss på en brygga och dinglade med benen och åt kakor. Sen blev det lite kak-krig men det var roligt. Jag vann ;)  Satt och disskuterade en hel del saker, mycket trevligt. Sen såklart började det dugga men det försvan efter ett enstaka par minuter. En bra kväll som verkligen behövdes.

Igår var det en vildare kväll måste jag säga, galet roligt hade jag i alla fall. Va på 550 med Johanna och Cathrine. Men sen kom det mycket roligt folk, det blev mycket skratt dans och ganska lite alkohol ute. Men hemma va de desto värre. Det räckte och blev över med alkoholen där. En trevlig kväll, tills kl 02.00...

Idag nu, fyller min underbara Linnea 21 år. Och hon har kommit in i en ålderskris. Nu vet hon inte riktigt vart hon ska ta vägen, nu måste hon ju börja tänka på vad hon ska bli när hon blir stor säger hon. Om hon ska plugga eller om hon ska nöja sig med sitt liv som det är. Hon e allt en rolig prick, så fredagskvällen kommer att tillbringas hemma hos hennes mamma med en rolig kräftskiva med mycket gott folk. Kommer bli mycket bad och sist men inte minst det årliga nakenbadet i mälaren. Kvällen kommer bli super.

Dags att sova så man är pigg imorgon.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback