inte min dag idag

I helgen som kommer fyller Natalie 22 år, men vi firade henne för fulla muggar förra helgen. Även denna helg fick jag gå på en fest i ett drömhus. Det blev mycket prat,skratt och dans. Vi gick tillslut och la oss då klockan va närmre 5 på morgonen, klockan 8 ungefär vaknade jag och va hur pigg osm helst. Så min mamma kom och hämtade mig efter en stund, det blev ett besök hos min mormor och morfar. De bjöd på god frukost.

Denna dag har bara gått snett för mig, tåget va försenat 40 min i morse, då missade jag bussen till skolan och kom försent. När jag kom hem senare på eftermiddagen så ville inte min dvd funka, men till slut löste jag det... Men somnade efter ca 15 min. Men min kära granne kom och väckte mig 2 ggr, så min dag har inte riktigt gått som jag har velat. Snart ska jag hem igen och göra lite middag sen sova. För imorgon ska jag in till Linköping på dagen och shoppa lite, något som jag kan ha på mig i helgen kanske ? Skulle ju vara utmärkt.

Dags att hoppa härifrån, alla får ha de så bra.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback