Kräftskiva.Kycklingskiva.Dans på stolar.

Ännu en helg och ännu en kräftskiva som också fick namnet kycklingskiva. Vi va ett underbart gäng hemma hos Cathrines pappa. Drömhus. Under kvällens gång och efter en hel del alkohol så va jag, Marika och Angelica uppe på stolarna och shotade tuttifrutti-sprit. Kvällen slutade som vanligt med att vi hamnade på Olearys och forsatte kvällen med en hel del dans och minglande bland människor. Hittade några roliga vänner ute, lovley.

Imorgon åker jag tillbaka till Linköping. Blandade känslor kring det hela, men det är nog rätt skönt att åka. Saknar min lägenhet och friheten att bo själv. Göra vad man vill, när man vill. Men kommer att sakna att inte vara här hemma med alla underbara vänner.

Nu har vi börjat planera nyår, vi ska åka till Åre. Ett helt gäng tjejer på 10 stycken åker dit vecka 1. För attfira nyår och ha de riktigt bra. När man e hemma på festligheter så blir det aldrig som man tänkt sig och det mesta förstörs. Oinbjudna gäster. Bråk. Exempelvis. Men hoppas på ett bättre nyår i Åre.

Nu ska jag klä på mig lite och sen ut på en promenad.

Love


Kommentarer
Postat av: Emma

kunde inte sagt de bättre sj. skärpning på oss. puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback