kräftskiva,Linneafirande,krogen och daans

Rolig helg, kanske lite för mycket alkohol men roligt har jag haft. Det är väl huvudsaken. Det började i fredags med en kröftskiva/Linneafirande, dock kom vi försent pga vissa förseningar och att taxin va försenad ungefär 50 minuter, lovley. Men vi kom fram tillslut och fick sitta ensamna vid ett bord eftersom de andra redan hade ätit. Men sen kördes det igång, musik, dans, skratt och väldigt mycket alkohol. Sen blev det vidare ut på krogen och där blev det galnare.
Lördagens bravader började hemma hos Andreas (min gråa vältränade katt), rödvinspimplande, musik och lite djupa pratstunder om allt och ingenting. Sen kom de lite mer folk och det bar iväg till 550 som hade öppet till 3, dans,dans och mycket dans blev det. 

Men efter en sådan galeb helg behöver man ta det lugnt, så ja imorgon åker jag på spa-resan med mamma. Mycket trevligt, behandlingar, god mat och bli lite utvilad.  Snart drar skolan igång igen och det är blandade känslor inför det. Både gott och ont. ¨

Ska fortsätta min sega söndag och kolla på yttligare en film.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback