monopolspelande och långpromenad

Nyss hemkommen från en lång låång promenad med Johanna och Angelica. Vi gick till Willys och runt, men det behövdes eftersom vi pratade helatiden, inte en tyst minut om jag säger så. Haha. Och just när vi gick den sträckan som jag inte tycker om som påminner om en massa gamla minnen såklart så kommer personen som allt handlar om. Vad vill de säga mig ?

Sitter nu och lyssnar på underbara Markus krunegård. Han är i min topplista just nu, hans låtar består mina dagar av. "ibland gör man rätt, ibland gör man fel lev med det"..

Imorgon är det lillördag och vi ska dricka vin och ha galet kul, på torsdag åker ju Angelica till London och inte nog med det åker Johanna till Köpenhamn. Men vi klarar oss här hemma. På fredag är det kräftskiva som gäller hemma hos Lelle. Roligt, är lite taggad. :)

Dags att lägga sig i soffan med sitt underbara duntäcke och kolla på någon film kanske.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback