röda naglar

Nu sitter jag och målar mina naglar röda och funderar lite smått på vad som händer för mig ikväll. Det kanske helt enkelt blir en lugn hemmakväll framför tvn med lite moröttre och dipp. Man vet aldrig vad kvällen har att erbjuda.. Men just nu när jag sitter här så känner jag för att bara ta det lugnt. Men Jaime fyller ju 20 år idag, hum. Man kanske ska med och fira honom, men jag har ingen partykänsla alls idag.

Igår blev det utgång med Lalla och Mellis nere i Linköping, det var kul. Men efter så skulle vi äta kebab. Men jag fick kebab med hamburgesås, skumt. De va inte gott! Men fick äta i alla fall och hålla käften rent ut sagt va ju vrålhungrig. Men är bjuden på inflyttningsfest hemma hos Lalla och Sofie nästa lördag så det ska bli kul, utgång då också i Linköping.

Nu ska jag lyssna på lite glad musik och lägga mig i sängen en stund och sova lite.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback