skolstart...träninsvärk

Skolan har nu börjat, men det känns inte så jobbigt som jag trodde. Eller det är väl bara nu i början, de kunde ju ha gjort schemat bättre men vafasen. Bara roliga ämnen (typ). Men dagen har vart helt okej för min del, ganska slapp dag och Roffe tog silver i OS-hoppningen. Snart ska jag och Lina hem till mig och göra bananasplit och glo på någon film. En skön kväll inför hårdträningen imorgon, två hopp-pass och jag har ju slöat lite med träningen under denna sommar haha. Underbart det känns, jag vet redan nu hur jag kommer att känna i magen och i benen efter dessa pass.

I helgen blir det party (som vanligt) hemma hos Natalie. Hon fyller år så det kan man ju inte missa, hemmafest hela kvällen lång. Lovley. Hoppas bara att jag inte har så mkt träningsvärk då bara. Annars kommer jag väl gå runt och se ut som någon som fått ngt i fel hål haha. Kanske inte det roligaste.

Men dags att sluta skriva och ta sig hem och äta gott.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback