arg & glad

Lite smått arg idag, har funderat lite.. Kom fram till att jag inte tycker att vissa människor är så speciellt trevliga. Visst jag är inte guds bästa barn. Men kan man inte försöka vara trevlig om man hälsar på någon ? Ex, om man är ute på krogen, ens kompis ska försöka göra så att två personer hälsar (visst de e inte vänner) och den ena kollar med en dryg blick och vräker ur sig något som den inte borde. Det är bara patetiskt. Speciellt nät det är ex nya flickvänner.

Det hände i helgen för mig och jag blev ganska irriterad, speciellt eftersom det just va en person som inte ska vara så emot mig. Tur att jag tog det med en nypa salt just då, annars kunde det nog ha gått hett till. I alla fall att jag skulle ha vräkt ur mig något lite smått elakt. eftersom jag vet en del om henne.

En sak som va toppen med helgen, det va att jag träffade C och jag kände absolut ingenting. Känslorna har slocknat och inte ens askan finns kvar. Det va så skönt, vi kan prata som normala människor och skratta tillsammans som vänner. Detta tycker jag e så underbart, att man inte behöver springa till andra sidan stället för att han är där. Det är riktigt bra  när man kommer till det stadiet är man kan vara vän med gamla ex och ragg m.m.

Har redan planer för helgen som kommer. På lördag ska vi roliga människor samlas hemma hos Johanna och ha en riktigt trevlig kväll, singstar och goda drinkar och mycket skratt. Låter inte det som en underbar lördag ? Våran förra förfest hemma hos Cathrine, ja. Galet är bara förnamnet. Drinkar, dans, sång, skratt, gå ner till stan och sjunger, ramlar, dansar, skrattar massor. Ett underbart gäng jag har hittat, lovley!



Dags att krypa ner under täcket och kolla lite på bert stjärt. Men alla får ha en bra natt och sova så gott så hörs vi kanske imorgon, beror helt på. Ska iväg imorgon, hemligt uppdrag ;)

Love

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Maria!



Jag ber om ursäkt om jag verkade dryg. Anledningen till att jag sa att jag redan visste vem du var var att för att vi blivit presenterade för varandra förut, och för att det vore konstigt om jag inte visste vem du var. Och när jag sa till Tom att han nog inte behövde förklara vem jag var så var det för att jag antog att du visste det och jag tyckte inte att det fanns någon anledning att prata om det. Jag visste inte att du tyckte att jag såg dryg ut, det var inte meningen, för jag tycker inte illa om dig på något sätt alls. Jag förstod ju att du blev arg eftersom du vände dig om och gick, men jag förstod inte varför du blev det. Jag antar att vi uppfattade situationen olika.



Det är synd att det har blivit såhär, för att jag tycker att du verkar vara en allmänt glad och trevlig tjej. Men om du vill säga någonting till mig någon gång så tycker jag inte att du ska tveka att höra av dig direkt till mig.

sophie[email protected]

0736-58 69 13

2008-07-25 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback