galet, som vanligt.

Helgen va galen, som vanligt. Alla mina helger har  blivit galna under den senaste tiden, kanske ska ta och lugna ner mig lite. Ha lite hemmakvällar också och inte bara köra på, förfest,krgen,kebaben sen efterfest eller sova. Men nu ska det kanske bli lite ändring på det hela. Ska varva ner, säger jag nu när jag snart slutar jobba och får vara ledig. Då lär det jju firas hahaha.

Idag har jag legat som en dö fisk på soffan och sovit till och från. Men kommer nog att somna snart i sängen här, känner mig verkligen helt död. Inge vidare kul, men såklart ska vissa personer här hemma väcka mig! Blir så arg, så då vandrar jag in i mitt rum med bestämda steg och e grinig. Då längtar jag tillbaka till min lägenhet i linköping, då man får sova utan att bli störd.

Jag tror nog att jag ska lägga mig och läsa lite ur en bok som jag nyss har börjat att läsa, den ska vara bra säger Lelle. Får väl hoppas på de, har bara kommit så långt som ett kapitel men den verkar vara ganska rolig. Singelmänniskor handlar den om, och hur de vill leva.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback