morsning korsning

Ställde klockan lite tidigare idag för att hinna platta detta Mel B krull till hår. Blir galen på mitt hår snart, men så säger väl alla om sitt hår.. Ingen är nöjd, alla vill ändra på sitt hår. Men jag är nöjd med det ibland, när det är rakt. Då får jag mycket volym, och man slipper i alla fall ha i en massa produkter som ska få volym i håret. Snart är det dags att kila iväg till jobbet, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Vill hitta på något, men får se vad den har att erbjuda. Imorgon ska jag i alla fall träffa Johanna och förhoppningsvis Cathrine också. Angelika är ju bortrest den lilla filuren.


Världens vackraste häst, du finns alltid här hos mig.

Saknar min underbara häst, fick ett ryck till här om dagen. Storbölade och saknade henne enormt mycket. Men hon finns alltid här hos mig, även fast vi inte kan se varandra.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback