förändring

Ja, förändring. Jag ska ju inte bara byta hårfärg, så nu funderar jag på att byta blogg. Kanske är en ganska så bra idé efter liten knasigheter. Men har inte kommit på något roligt namn än. Men det kommer, jag och Emma ska slå våra kloka huvuden ihop och hitta på något riktigt galet. Något namn som får fram känslan om hur galna vi kan va ibland, eller kanske alltid.. Men det är ju de som gör livet roligt och meningsfullt.

Dags att fortsätta att fundera.. om ni kommer på något namn så kan ni ju ge förslag :)

Kommentarer
Postat av: emma

jagärenvampyr.blogg.se?

Postat av: Maria

Nja, men jag vill ha något coolare! :) Fast de e ju rätt coolt att vara en vampyr. Så kanske blir så.

2008-09-09 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback