i väntan... på en lektion

I väntan på att min nästa lektion ska börja så har jag satt mig vid en dator i skolan och "såklart" uppdaterar min blogg. Haha nu lät jag precis som en riktig bloggare, som uppdaterar ca 50 gånger om dagen. Men så galen är jag inte.

Jag kan meddela att jag fortfarande har kudden i ansiktet, är hur trött som helst och vill bara hem och sova. Jag kunde inte sova så bra inatt, vet inte varför men så kan det väl va ibland. Men slutar 14.10 idag så det är lugnt, sen får jag hem och vila lite. Sen plugga, nu har man fått lite plugg att göra.

Jag längtar otroligt mycket tills på lördag, jag är verkligen laddad inför utgång i Linköping med Lalla, Sofie m.fl. Vet inte vilka de e som ska med ut. MEn kul ska vi i alla fall ha. Det ska bli mycket alkohol, skratt och dans! Hoppas att det blir en kväll så att man efter kan säga, I DIE! Så kul vill jag ha. Jag har nu börja ta min väns ord i mina meningar här nere i Linköping och folk tror att jag är galen rent ut sagt. Jag vräker ur mig, i die i die! Och de kollar på mig med en konstig blick som säger, är du galen ? Men de skrattar och även jag!

Just ja, jag måste bara fråga. Såg ni han som va med i idol igår ? Spelade gitarr och sjöng, I DIE. Det är min blivande man, men jag har gått med på att dela honom med en kär vän till mig. (kan dock inte nämna namn du vet varför baby) Men vi ska leta upp honom ;)  

Men nu är det dags att gå till fikat och sen vidare på nästa lektion som är samhälle, vi håller just nu på med politik det ganska kul och höra allas åsikter.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback