skvaller skvaller jag ääälskar skvaller

Hur skönt är det inte att vara singel egentligen? Man behöver bara bry sig om sig själv, få vara ensam när man vill och ingen som försöker bestämma vad man ska och inte ska göra. Det är helt underbart. Har tänkt över hur jag lever och jag har kommit fram till att jag nog inte skulle klara av att ha ett förhållande, inte just nu. Eller jo kanske ? Men varför bli upptagen när de flesta av mina vänner har gått och blivit singlar ? Kan det bli bättre än singeltjejer, vin, drinkar, shots och en hel del män! Hahah, livet är underbart ibland!

Men visst tänker man att man villg osa med npgon ibland, men vad har man inte sin stora nallebjörn till, han med långa armar som kan hålla om en. Hahaha, min rösa nallebjörn i Linköping får den uppgiften ibland. Stackarn.

Jag vill resa bort, en resa bara iväg. Festa. Drinkar. Män. Och en hel del galenskaper. Någon som vill med ? Jag vill åka på en resa så man kan säga.... I die. När man kommer hem. Ha en hel lista med galenskaper som hänt, skvaller skvaller jag älskar skvaller.

Dags att gå hem och krypa ner i sängen och läsa gamla ELLE tidiningar ska minnsan hitta någon frisyr jag vill ha, kanske någon galet ? Jag vill förändras, vill inte vara samma gamla vanliga Maria.. Jag vill bli uppdaterad och ny, nya krafter och en hel del nya galenskaper runt omkring. Någon som också vill förändras och uppdaterad ?

Tid hos frissan är i alla fall bokad och jadu, vad som helst kan hända :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback