jag säger bara.... I DIE!

Helgen har vart lång, mycket festande igen med för mycket alkohol. Det märktes på vissa av de jag va med under helgens bravader. Vissa har fått för sig att denna helg som kommer ska vara helvit. Men inte för min del, inflyttningsfest och utgång i Linköping.

Jag säger bara , I DIE!
Under helgensbravader har jag fått för många goda skratt, kanske för att människor i södertälje går mig på nerverna och är ganska så...Vidriga.Patetiska.Falska. Men man saknar de ändå, just för att man får sig ganska många goda skratt! Eller vad säger ni mina vänner ?

Dags för en rolig grej att skriva, vissa personer kommer inte alls förstå detta. Men jag säger åter igen I DIE! Lättlurade.Patetiska.Okunniga, vad mer behöver jag säga ? Vilket kön pratar jag om ? Jo de så kallade männen i vårat samhälle. Vi tjejer/kvinnor kalla det vad ni vill kan verkligen göra så att ni går under, bara det att ni görstår inte de förän ni är under jorden. Ni förstår det ett tag efter då vi sitter på våra cocktail/vinkvällar med massa snack om er och hur ni beter er och hur ni mår för tillfället. Skratt. Leenden. Falskt medlidande. Sen går vi ut på jakt efter en ny "man" och gör honom till en liten pojke igen. Någon "man" som vill utmana mig ?

Stackars flicka, hon går på hans lek. Det gjorde även jag, men sakta i backarna. Har han glömt sitt ex?` I DIE

Nu när man e tillbaka i Linköping och ska vara här över helgen så får man lite hemlängtan. Saknar mammas mat framför allt, det är verkligen tråkigt att laga mat bara till sig själv. Någon som vill kika förbi på middag ?

Nu ska jag gå hem och sova, kanske kolla på film eller prata i telefonen. Men det är ett beslut jag tar när jag kommer hem, men alla får ha det bra. Uppdaterar någon dag i veckan.

Love

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade gärna kommit på middag. men jobbar hela tiden :( synd att du inte kommer på emmas middag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback