samma nätter väntar alla

Helgen, jag säger bara helgen helgen helgen. Är trött som en tok idag, har bara legat i min säng och kollat på film efter film och ätit choklad. Tog mig även upp ur sängen och gick till affären för att handla lite smått och gott.

Jobb.inflyttningsfest.gott folk.drinkar.shot.dans.fyllemat. Det är en kort sammanfattning av min helg. Det var först att jobba i stallet på lördag mellan 7.15-17.30 hem duscha och äta lite pasta med pesto. Skjutsen kom och jag for hem till Lalla och Sofie, där drickandet satte igång. Det började så småning om droppa in fler och fler och tillslut sitter vi i en stor ring på golvet och leker olika töntiga lekar och dricker ikapp. Det slutade med att jag och Lalla tog bussen in till staden och begav oss till krogen. Det blev ett besök på platå och det blev en hel del dans och drinkar. Taxi hem och slocknade i sängen på en gång.

Jag har ingen stor hemlängtan, konstigt. Men kanske är för att jag accepterar att vara här nere nu. Man kan ju ha kul med sina vänner här nere. Finns ju även uteliv här nere, kanske något bättre än i södertälje haha. Nya ansikten, me like!

I helgen fick jag lite utskällning och en hel del frågor. Detta med ex är inge bra, inte om de har nya förhållanden. Då kan man inte vara vänner utan tjafs. Speciellt inte om de läser ens blogg. Men man kanske ska sluta läsa den eller inte ta åt sig av den ? Förstå att jag har gått vidare och inte har känslor längre! I DIE!

Nu ska jag hem till min bästa vän... sängen :)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback